צמיד טניס אבן ירוקה

299

צמיד טניס כפול בשילוב אבן ירוקה
הצמיד טניס עשוי מכסף אמיתי 925 ומורכב מ 2 שורות של אבנים.
ניתן להתקלח עם התכשיט
מידות: אורך הצמיד 16 ס״מ + לולאות הארכה 4 ס״מ.
עובי הצמיד 4 מ״מ

⭐⭐⭐⭐⭐

דגם זה זמין במלאי ויסופק בתוך 3 ימי עסקים – לחילופין ניתן להגיע לאסוף ביום ההזמנה בתאום מראש

⭐⭐⭐⭐⭐

תיאור

צמיד טניס כפול ירוק

צמיד טניס אבן ירוקה הוא תכשיט ייחודי ומרהיב המשלב עיצוב יוקרתי עם אלמנטים קלאסיים. הצמיד עשוי מכסף אמיתי 925, ומשובץ בשתי שורות של אבנים בוהקות אשר מעניקות לו מראה יוקרתי ומרשים. השיבוץ הכפול של האבנים הירוקות מוסיף נופך של צבע חי ועמוק לתכשיט, מה שהופך אותו לאביזר מושלם לכל אירוע. יתרון משמעותי נוסף הוא שהצמיד עמיד במים, כך שאפשר לענוד אותו גם במקלחת בלי לדאוג מנזק.

אורך הצמיד הוא 16 ס”מ, והוא כולל לולאות הארכה באורך של 4 ס”מ, כך שניתן להתאים אותו בצורה מושלמת לפרק כף היד. צמיד זה הוא לא רק אביזר אופנתי, אלא גם פריט שימושי שמתאים ליום-יום ולכל אירוע מיוחד. האיכות הגבוהה של הכסף והאבנים מבטיחה עמידות לאורך זמן, והופכת את הצמיד לתוספת מושלמת לכל קולקציה.

תכשיטי כסף לאישה

בתחום תכשיטי כסף לאישה, צמיד טניס אבן ירוקה הוא דוגמה מצוינת לתכשיט שמשלב בין עיצוב עדכני ואיכות גבוהה. מדובר בפריט שמסמל גם יוקרה וגם נוחות, ומתאים לכל מראה – בין אם זה ליום-יום או לאירוע מיוחד. התכשיט מעניק מראה אלגנטי ומתוחכם, והאבן הירוקה מוסיפה נגיעה צבעונית שמבליטה אותו לעומת תכשיטים אחרים.

צמידי טניס

צמידי טניס הם פריטי אופנה על-זמניים שכל אישה תשמח להחזיק. צמיד טניס אבן ירוקה מצטרף לשורה של צמידים קלאסיים אך בולט בזכות השילוב של שתי שורות אבנים, עם צבע עמוק ויפהפה. העיצוב שלו מבוסס על שילוב של כסף אמיתי עם אבנים איכותיות, מה שהופך אותו למתנה נפלאה או לתוספת משמעותית לכל אוסף תכשיטים.

מתנה לאישה

צמיד טניס אבן ירוקה הוא גם בחירה נהדרת כמתנה לאישה. בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין או כל אירוע אחר, תכשיט זה הוא מתנה אלגנטית ומרשימה. הוא משדר יוקרה ומחשבה על הפרטים הקטנים, ומשלב בין איכות גבוהה למראה ייחודי. כל אישה שתענוד אותו תרגיש מיוחדת, והצמיד יהפוך לחלק בלתי נפרד מההופעה שלה.

צמיד טניס אבן ירוקה מציע לך את השילוב המושלם של יופי, איכות ונוחות. עם העמידות שלו במים, האורך המתכוונן, והשיבוץ המרהיב של האבנים הירוקות, זהו צמיד שלא רק ישדרג את המראה שלך, אלא גם ילווה אותך לאורך זמן.

יש לכם שאלות או אתם צריכים עזרה בהזמנה? לחצו כאן לשליחת הודעה מהירה בווצאפ.

מידע נוסף
משקל3 גרם
חומר התכשיט (יש ללחוץ על העיגול)

, ,

מידת הצמיד טניס

15-18 ס״מ, 16-20 ס״מ

חוות דעת (0)

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “צמיד טניס אבן ירוקה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן