צמיד טניס עדין אבנים שחורות

-20% המחיר המקורי היה: ₪249.המחיר הנוכחי הוא: ₪199.

צמיד טניס עדין עם שיבוץ אבנים שחורות.
הצמיד עשוי כסף אמיתי 925
האבנים הם זירקונים ברמת ניקיון הגבוהה ביותר
ניתן להתקלח עם התכשיט
מידות: אורך הצמיד 16 ס״מ + 5 ס״מ לולאות הארכה
עובי הצמיד 2 מ״מ
מגיע באריזת מתנה

⭐⭐⭐⭐⭐

דגם זה זמין במלאי ויסופק בתוך 3 ימי עסקים – לחילופין ניתן להגיע לאסוף ביום ההזמנה בתאום מראש

⭐⭐⭐⭐⭐

תיאור

צמיד טניס אבנים שחורות

צמיד טניס עדין אבנים שחורות הוא אחד מהתכשיטים היוקרתיים והאלגנטיים ביותר שיכול להשלים כל הופעה. הצמיד משובץ אבנים שחורות מרשימות, זירקונים ברמת ניקיון גבוהה ביותר, המשולבים בצמיד העשוי מכסף אמיתי 925. השילוב בין הזירקונים השחורים לכסף יוצר מראה קלאסי, אלגנטי ויוקרתי שמתאים לכל אירוע וסיטואציה.

הצמיד לא רק מרשים ביופיו, אלא גם פרקטי במיוחד. ניתן להתקלח איתו, ללכת איתו לבריכה או לים מבלי לחשוש לשחיקת האבנים או הירידה באיכות הכסף. הוא עמיד בפני מים ובעל עיצוב עמיד שישמור עליו במיטבו לאורך זמן. אורך הצמיד הוא 16 ס”מ, וכולל לולאות הארכה של 5 ס”מ, כך שניתן להתאימו בקלות למידות שונות.

תכשיטי כסף לאישה

תכשיטי כסף לאישה תמיד היו מועדפים על אלו שמחפשים תכשיטים בעלי יוקרה ומראה נקי ומעודן. צמיד טניס אבנים שחורות משתלב היטב בקטגוריה הזו בזכות החומרים האיכותיים מהם הוא עשוי והעיצוב האלגנטי שלו. אם את מחפשת תכשיט שיבלוט וימשוך תשומת לב אך במקביל ישמור על עדינותו, הצמיד הזה הוא בדיוק מה שאת צריכה.

צמידי טניס

צמידי טניס ידועים בזכות הפופולריות שלהם בקרב נשים המחפשות תכשיט אלגנטי אך פשוט, שיוכל להתאים לכל הופעה. צמיד טניס עדין עם שיבוץ אבנים שחורות מציע טוויסט מודרני לעיצוב הקלאסי, עם נגיעה של צבע ומראה מסתורי. הצמיד משדר יוקרה ומקצועיות, והוא הבחירה המושלמת למי שמחפשת צמיד שיכול ללוות אותה הן ביום יום והן באירועים מיוחדים.

מתנה לאישה

אם אתם מחפשים מתנה מרשימה, אישית ויוקרתית עבור האישה החשובה לכם, צמיד טניס עדין אבנים שחורות הוא הבחירה המושלמת. מתנה כזו תבטא הערכה ואהבה, ותספק לאישה תכשיט שהיא יכולה לענוד בגאווה בכל יום. הצמיד מתאים לכל גיל וכל סגנון, ומספק נגיעה של סטייל ואופנה לכל הופעה. בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין או כל אירוע חשוב אחר, צמיד טניס זה הוא מתנה נפלאה ומרגשת.

לסיכום, צמיד טניס עדין אבנים שחורות הוא תכשיט אלגנטי ויוקרתי שמתאים לכל אישה שמחפשת להוסיף מגע של סטייל ויוקרה למלתחה שלה.

יש לכם שאלות או אתם צריכים עזרה בהזמנה? לחצו כאן לשליחת הודעה מהירה בווצאפ.

מידע נוסף
משקל4 גרם
חומר התכשיט (יש ללחוץ על העיגול)

, ,

מידת הצמיד טניס

15-18 ס״מ, 16-20 ס״מ

חוות דעת (0)

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “צמיד טניס עדין אבנים שחורות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן